Wat een prachtig plekje met mooi uitzicht, mooie tuin, mooi weer en mooie mensen. Dank jullie wel Monique en Bert voor de gastvrijheid en de lekkere ontbijtjes. Doe de groetjes aan jullie lieve huisdieren Nollie en Jip.
Groetjes van Anette en Ouren
Wat een prachtig plekje met mooi uitzicht, mooie tuin, mooi weer en mooie mensen. Dank jullie wel Monique en Bert voor de gastvrijheid en de lekkere ontbijtjes. Doe de groetjes aan jullie lieve huisdieren Nollie en Jip.
Recent Comments