Fijn om samen met Roel weer bij jullie te hebben mogen doorbrengen. Wat een fijne ‘Pelgrimsherberg’ toch!
Au revoir !
Roel en Mirjam
Fijn om samen met Roel weer bij jullie te hebben mogen doorbrengen. Wat een fijne ‘Pelgrimsherberg’ toch!
Au revoir !
Recent Comments