Heel erg bedankt voor de gastvrijheid, het heerlijke eten en alle goede tips over de omgeving en het Franse leven. We komen hier zeker terug, maar dan op de koffie vanuit ons eigen Franse huis hier vlakbij.
Christiaan en Patricia
Heel erg bedankt voor de gastvrijheid, het heerlijke eten en alle goede tips over de omgeving en het Franse leven. We komen hier zeker terug, maar dan op de koffie vanuit ons eigen Franse huis hier vlakbij.
Recent Comments